O2 CR dnes zveřejnila výsledky za 4Q15, které byly celkově v souladu s odhady. Tržby s 9,7 mld. Kč byly mírně (0,1 %) nad odhady (9,6 mld. Kč). Vůči naší projekci to bylo především díky vyšším ICT tržbám ve fixních linkách (677 vs. oček. 450 mil. Kč). Tento kladný rozdíl více jak vynahradil slabší mobilní hlasové služby (2,25 vs. oček. 2,33 mld. Kč). Lehce vyšší je pak i EBITDA (2,63 vs. oček. 2,54 mld. Kč) a čistý zisk (1,35 vs. oček. 1,29 mld. Kč). Vzhledem k absolutní výši je pak relativní rozdíl na čistém zisku vůči tržnímu odhadu 5 %.
Managementem navržená hrubá dividenda je 16 Kč na akcii (6,3% hrubý div. výnos), což odpovídá odhadu trhu 16,1 Kč/akcii a je lehce pod naším očekáváním (17,8 Kč). Tento návrh podléhá ještě schválení valnou hromadou, které je však očekáváno. Celkově hodnotíme informace jako neutrální a splňující dříve zveřejněné cíle.
| 
 Mil. Kč. IFRS kons.  | 
 4Q15  | 
 r/r  | 
 Oček. JTB 4Q15  | 
 Oček. TRH  | 
| 
 Tržby  | 
 9 702  | 
 0,4 %  | 
 9 628  | 
 9 628  | 
| 
 EBITDA  | 
 2 625  | 
 12,4 %  | 
 2 565  | 
 2 535  | 
| 
 EBITDA marže  | 
 27,1%  | 
 2,8 p.b.  | 
 26,6%  | 
 
  | 
| 
 EBIT  | 
 1 754  | 
 31,7 %  | 
 1 655  | 
 1 635  | 
| 
 Čistý zisk  | 
 1 350  | 
 33,2 %  | 
 1 308  | 
 1 285  | 
| 
 DPS (Kč)  | 
 16,0  | 
 23,1 %*  | 
 17,8  | 
 16,1  | 
| 
 Div. výnos (%)  | 
 6,3 %  | 
 -  | 
 7,1 %  | 
 6,4 %  | 
Zdroj: O2 CR a J&T Banka *srovnání s 13 Kč dividendou za nerozdělenou společnost O2 CR



				
								
						Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
					
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					