Krátké shrnutí:
Akcie na Wall Street dokázaly ve druhé polovině obchodování vymazat ztráty z úvodu dne i přes padající ceny ropy, sentimentu pomohly holubičí komentáře S. Fischera. Viceprezident Fedu označil další kroky centrální banky za nejisté v důsledku současných turbulencí na trhu, které negativně ovlivňují také vývoj americké ekonomiky. Indexy nakonec uzavřely den se smíšenými čísly okolo nulových hodnot. Mezi sektory se dařilo defenzivním utilitám a telekomunikacím, na opačné straně se pohybovaly energie. Cena černého zlata (WTI -6,5 %; 31,45 USD) reagovala negativně na šestý pokles výrobní aktivity v Číně za sebou. S oslabujícím dolarem se dařilo zlatu (+1 %; 1 129 USD). Z podnikové sféry stojí za zmínku růst akcií spol. Twitter (+6,6 %; 17,9 USD) díky spekulacím nad možným převzetím firmy.
Makro:
- Osobní příjmy v prosinci vzrostly o 0,3 % proti oček. +0,2 %
 - Osobní spotřeba v prosinci stagnovala proti oček. růstu o 0,1 %, listopad revidován výše na 0,5 % z 0,3 %
 - ISM index v průmyslu v lednu vzrostl na 48,2 bodu z 48 b. (revize z 48,2 b.) při oček. 48,4 b.
 - Stavební výdaje v prosinci m/m vzrostly o 0,1 % proti oček. 0,6 %, listopad revidován níže na -0,6 % z -0,4 %
 
Pohled na indexy:
| 
 DJIA  | 
 16 449,18  | 
 -0,10%  | 
| 
 S&P 500  | 
 1 939,38  | 
 -0,04%  | 
| 
 NASDAQ  | 
 4 620,37  | 
 +0,14%  | 
Sektory:
| 
 Energie  | 
 -2,13%  | 
| 
 Finance  | 
 -0,56%  | 
| 
 Technologie  | 
 -0,28%  | 
Pohled na vybrané akcie, měny a komodity:
| 
 EUR/USD  | 
 1,0890  | 
 +0,55%  | 
| 
 Zlato  | 
 1 129,29  | 
 +1,01%  | 
| 
 Brent ropa – future  | 
 34,04  | 
 -5,42%  | 
| 
 WTI ropa – future  | 
 31,45  | 
 -6,55%  | 



				
								
						Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
					
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					