Modelová rafinační marže (+19,0 % q/q a +11,1 % r/r), rozdíl B-U (+20,8 % q/q a +61,1 % r/r) a spojená petrochemická modelová marže (+4,2 % q/q a +37,9 % r/r) v lednu vzrostly, a to jak na kvartální bázi, tak meziročně. Vysoké modelové marže dávají příslib silných výsledků. Připomeňme, že petrochemická výroba jede po havárii ve velmi omezeném módu a omezen je i provoz litvínovské rafinérie. Ušlý zisk by měly krýt pojišťovny.



				
								
						Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
					
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					