TMR reportoval výsledky za minulý rok, které byly nejlepší v historii. Úspěšná zimní sezóna a příznivé počasí v létě měly na výsledky pozitivní vliv. Počet návštěvníků v horských střediskách vzrostl na téměř 2 mil. (+27,6 % r/r) a do zábavných parků přišlo 777 tis. lidí (+29,9 % r/r). Na výsledcích se také pozitivně projevily investice posledních let. Celkové tržby za r. 2015 dosáhly 70,9 mil. EUR, což je v meziročním srovnání růst o podstatných +25,9 %. Důvodem byl větší počet návštěvníků a vyšší průměrná tržba na zákazníka. Ještě více než výnosy vzrostla EBITDA. Za minulý tok reportovalo TMR 24,4 mil. EUR nebo +32,6 % r/r. EBITDA marže se meziročně zvýšila o 2pb. Prim hrál, a nejvyšší EBITDA reportoval, segment horská střediska (12,6 mil. EUR, +58,2 % r/r). Růst je nicméně vidět napříč všemi segmenty skupiny. Za minulý rok dosáhla č. ztráta 751 tis. EUR (předchozí +683 tis. EUR). Hotovostní pozice společnosti se zvýšila o 4,3 mil. EUR
TMR oznámilo silná čísla. I nadále čekáme, že bude těžit z investic posledních let.
| 
 tis. EUR  | 
 2015  | 
 2014  | 
 r/r  | 
| 
 Tržby  | 
 69 991  | 
 55 934  | 
 25,1%  | 
| 
 EBITDA  | 
 24 410  | 
 18 411  | 
 32,6%  | 
| 
 marže  | 
 34,9%  | 
 32,9%  | 
 2,0 p.b.  | 
| 
 EBIT  | 
 11 112  | 
 5 094  | 
 118,1%  | 
| 
 marže  | 
 15,9%  | 
 9,1%  | 
 6,8p.b.  | 
| 
 Č. zisk  | 
 -751  | 
 683  | 
 n.m.  | 
Zdroj: TMR



				
								
						Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
					
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					