Finanční ředitel společnosti Kofola Buryš pro denní tisk uvedl, že společnost rozjíždí nový segment a to fastfood pod značkou „Na Grilu“. Prozatím se jedná o jednu provozovnu, ale to by se mělo po potvrzení zájmu změnit. Současně pan Buryš uvedl, že je stále v plánu i další nabídka akcií jak bylo uvedeno při předcházející nabídce. Informace považujeme za neutrální. Další případné SPO je trhu známo, a tudíž by nemělo mít vliv na dnešní obchodování.



Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
