O2 CR zítra (28.7.) zveřejní své výsledky za 2Q16. Naše projekce počítá s 1.1% r/r poklesem tržeb především kvůli poklesu ve fixních linkách (-2,1 % r/r). Očekáváme, že O2 bude nadále optimalizovat provozní náklady (-0,8 % r/r) kromě osobních (+10,9 % r/r), což však nezabrání poklesu provozního zisku OBITDA na 2,37 mld. Kč (-3,1 % r/r). Čistý zisk očekáváme na úrovni 1,2 mld. Kč (-3,4 % r/r).
Odhadujeme, že výsledky spíše potvrdí nastolené trendy a mohly by být tedy bez výraznější tržní reakce. Investoři se zaměří na jakékoliv sdělení k potenciální akci směrem k indexům MSCI. Nicméně neočekáváme žádnou informaci vzhledem k tomu, že to je věcí akcionáře. Po výsledcích společnost znovu nastartuje pozastavený odkup vlastních akcií.
|
Mil. Kč. IFRS kons. |
Oček. JTB 2Q16 |
2Q15 |
y/y |
Oček. TRH |
|
Tržby |
9 179 |
9 279 |
-1,1 % |
9 222 |
|
EBITDA |
2 371 |
2 447 |
-3,1 % |
2 387 |
|
EBITDA marže |
25,8% |
26,4% |
-0,6 p.b. |
|
|
EBIT |
1 521 |
1 663 |
-8,5 % |
1 521 |
|
Čistý zisk |
1 210 |
1 253 |
-3,4 % |
1 190 |
Zdroj: O2 CR a J&T Banka



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
