Provozovatel venkovní reklamy BigBoard zveřejnil výsledky hospodaření za 1H 2016. Firma zvýšila meziročně tržby o 11 % na 456,5 mil. Kč, kde se výrazně projevuje oživení trhu s venkovní reklamou i loňská akvizice podílu v menší společnosti Qeep. BigBoardu vzrostly personální náklady, ale ostatní náklady mírně klesly, a celkově se tak prudce zvýšil provozní zisk na 66,8 mil. z loňských 29 mil. Finanční úroveň byla téměř beze změny, ale BigBoard měl v letošním 1H vyšší účetní daň. I přesto díky silnější provozní úrovni klesla čistá ztráta z 28 mil. Kč loni na cca 2,5 mil. letos. Výsledky za 1H16 hodnotíme pozitivně.
|
IFRS, mil, Kč |
1H16 |
r/r |
1H15 |
|
Tržby |
456,5 |
11% |
411,0 |
|
Provozní výsledek |
66,8 |
130% |
29,0 |
|
Finanční výsledek |
-53,5 |
n,m, |
-53,8 |
|
Čistý zisk |
-2,5 |
n,m, |
-28,3 |
|
Zdroj: BigBoard, J&T Banka |
|||



Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
