V Hospodářských novinách se ředitel a finanční ředitel Kofoly vyjádřili k současné situaci firmy. Management zejména zmiňuje nízkou likviditu titulu v souvislosti s nízkým podílem volně obchodovaných akcií. Zvýšení likvidity by mohlo proběhnout exitem stávajících akcionářů J. Samarase (51 %), Enterprise Investors (37 %) či úpisem nových akcií při příležitosti nespecifikované budoucí akvizice. V HN zmíněné polské problémy jsou trhu známy, nicméně o expanzi v Chorvatsku a Slovinsku hovoří fin. ředitel D. Buryš jako o pomalejší, než se očekávalo, jelikož letos předpokládal management dvě akvizice namísto jedné (Studenac). Vedle dříve uzavřeného výrobního závodu v Polsku byla zmíněna další plánovaná opatření, blíže nespecifikována. Restrukturalizace tak není u konce. Jsme názoru, že nejpravděpodobnější by byl exit Enterprise Investors, avšak při atraktivnějších cenách. Na kondici firmy to však nic nemění při meziročním poklesu zisku a problematickém výhledu kvůli vyšším cenám cukru.



Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
