Podle Hospodářských novin chystá agentura Media Club, která zastupuje českou televizi Prima před inzerenty, na příští rok zvýšení cen za reklamu o 10-12 %. Zvýšení cen má být umožněno růstem poptávky ze strany inzerentů a zaplněností reklamního prostoru. Podotýkáme, že uváděná změna cen od Primy znamená katalogové ceny, zatímco reálné ceny (po slevách) se mohou lišit. CME čísla o vývoji cen nezveřejňuje, ale v modelu předpokládáme mírný růst cen v příštím roce.
.



Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
Kdo nezvládne tento kvíz za plný počet, ten si dost možná auto zničí. Kontrolky jsou totiž základem komunikace mezi autem a řidičem
