V rámci zveřejnění výsledků pořádala Kofola konferenční hovor. Nové informace s bezprostředním dopadem na cenu akcií nezazněly.
- Byl potvrzen cíl EBITDA v pásmu 1,05 – 1,15 mld. Kč. Aby Kofola splnila spodní hranici, bude muset meziročně téměř zdvojnásobit EBITDA za 4Q15. Očekáváme nižší úrovně mezi 1,0-1,05 mld. Kč. Případné splnění navzdory polským problémům by bylo velmi dobrou zprávou.
- Na základě indikací managementu potvrzujeme naši projekci nasmlouvané ceny cukru pro další rok +15 % r/r (cca 500 EUR/t). Nárůst je v souladu s naším modelem.
- Kapitálové výdaje jsou v roce 2017 plánovány pod 500 mil. Kč. Částka je v souladu s naším modelem (430 mil. Kč).
- Projekt restrukturalizace polské divize je plánován na dva roky, začátek byl oznámen v srpnu 2016. Během roku 2017 očekáváme první efekty v podobě zpomalení propadů tržeb a stabilizaci marže.
- Cena akvizice Studenac nebyla komentována. Očekáváme zařazení společnosti do Kofoly během prosince/ledna dle komentářů managementu.
- Proces navýšení likvidity nebyl komentován. Jednání s Enterprise Investors probíhá.



Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
Kdo nezvládne tento kvíz za plný počet, ten si dost možná auto zničí. Kontrolky jsou totiž základem komunikace mezi autem a řidičem
