Investice a nejhodnotnější značky roku 2017

18.10.2017 | , Patria.cz
INVESTICE


Společnost Interbrand přišla s novým žebříčkem nejhodnotnějších značek na světě. Asi nepřekvapí, že na prvním místě je s poměrně velkým náskokem logo nakousnutého jablka. To má podle odhadů zmiňované společnosti hodnotu více než 184 miliard dolarů, zvýšit se jí meziročně podařilo o 3 %. Na místě druhém je Google, na třetím Microsoft a teprve na čtvrtém je společnost „staré“ ekonomiky. Asi opět nebude překvapivé, že technologickým gigantům z první pětky dokáže sekundovat Coca Cola.   Zdroj: Interbrand Největšího ročního růstu hodnoty značky dokázal na špici pelotonu podle Interbrandu dosáhnout Facebook (48 %) a Amazon (29 %). Nejvíce naopak utrpělo IBM a HM. A evidentně platí, že ohledně budování/destrukce značek neplatí žádná pevná pravidla a mustry.

Autor článku

 

Články ze sekce: INVESTICE