Přichází „Danone revoluce“?

16.08.2018 | , Patria.cz
INVESTICE


The Economist se domnívá, že potravinářský průmysl jde od nikud nikam. V mnohém se s tímto hodnocení dá souhlasit a podle toho také vypadá návratnost akcií některých společností. The Economist v této souvislosti poukazuje na Danone a jejího šéfa Emmanuela Fabera, který je znám svými radikálně kritickými pohledy na stav odvětví. A to zejména co se týče kvality balených potravin, či třeba toho, jaký dopad mají na životní prostředí miliony lahví balené vody. Faber tak provádí změny, které stojí za pozornost i u těch, které potravinářství zrovna nezajímá. Danone má centrálu v Paříži a většinu její produkce a prodejů představují mléčné výrobky, (balené) minerální vody a dětská výživa. Faber ale vnímá, že dnešní spotřebitel nemá problém tradiční značky opustit. Mileniáni rádi nakupují místní potraviny od menších výrobců, na popularitě získává bio produkce, či produkce bez geneticky modifikovaných plodin.

Autor článku

 

Články ze sekce: INVESTICE