Pár slov o akciovém dream teamu

08.07.2020 | , Patria.cz
INVESTICE


Společnost Kantar sestavuje žebříček nejhodnotnějších značek na světě a podle toho aktuálního má největší hodnotu značka Amazon. Za ní se nachází Apple a Microsoft. Zejména v dobách nejistých můžeme přitom často slyšet doporučení zaměřovat se na investice do firem se silnou značkou, pozicí na trhu, vysokými maržemi, atd. Tak si dnes dovolím pár poznámek tomuto akciovému „dream teamu“.  Nejhodnotnější značky Hodnota značky Amazon by podle následující tabulky měla dosahovat 415 miliard dolarů. Hodnota celého Amazonu (celé společnosti) by se měla podle Gurufocus pohybovat nad 1,5 bilionu dolarů. Hodnota značky by tedy měla tvořit asi 27 % hodnoty celé firmy. Hodnota značky nakousnutého jablka je více než 352 milionů dolarů, hodnota celého Applu asi 1,65 bilionu dolarů. Značka tu tedy tvoří asi pětinu hodnoty firmy. U Microsoftu to je hodně podobné a u takové Coca Coly poměr dosahuje asi 33 %.

Články ze sekce: INVESTICE



Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie.