Mediální agentura OMD ve svém aktualizovaném odhadu z minulého týdne předpovídá, že letošní výdaje za nákup reklamního prostoru v médiích dosáhnou částky 20,46 mld. Kč, což představuje růst 6,4 % y/y. Nejvíce získají TV (9,1 miliardy) a tisk (6,8 miliardy), čisté dvě miliardy jsou odhadovány pro rádio, 1,5 miliardy pro out-of-home a 0,86 miliardy pro internet. Internet narostl oproti roku 2004 nejvíce (21 %).



Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
Kdo nezvládne tento kvíz za plný počet, ten si dost možná auto zničí. Kontrolky jsou totiž základem komunikace mezi autem a řidičem
