...udržení dynamiky růstu by tato služba mohla dosáhnout počtu 300.000 v průběhu února.
Společnost se dále pochlubila úspěšností v marketingu této služby, když ve 47.týdnu roku 2005 dosáhla nejvyšší dynamiky z pohledu přírůstku nových zákazníků, a to 7.350 nových zákazníků. Služba se stala evidentně jedním z vánočních dárků pod stromečkem v roce 2005.
Připomeňme , že na konci 3.Q.2005 uváděl ČT 221 tis. připojení ADSL a výnosy spojené s touto službou tvořily za devět měsíců 2005 téměř „na chlup“ 1 mld Kč.
Vzhledem k tomu, že první měsíc provozu je novým zákazníkům nabízen za 1Kč, lze se domnívat, že výnosy se pravděpodobně projeví až v roce 2006. Celkové výnosy z ADSL v roce 2006 lze odhadovat na úrovni 2,5 až 2,8mld Kč.
Z marketingového pohledu bude zajímavé, s jakými nabídkami přijde ČT pro stávající zákazníky, kteří se mohou být takovými akčními nabídkami trochu odstrčeni. Vždyť měsíc na internetu za 1Kč by se hodil každému.
(Zdroj:Český Telecom, vlastní odhad)