...2005 zaznamenala zvýšení o dvě procenta, když musela čelit zvyšujícím se ztrátám a ztrátě podílu na trhu ve prospěch japonských automobilek.
Společnost nespecifikovala procentní odhad růstu pro tento rok, ale jak uvedla, odhaduje, že se zčásti na růstu odrazí představení nových a výkonnějších modelů SUV vozů Chevrolet Tahoe a Suburban ve Spojených státech amerických a Kanadě.
V roce 2005 společnost prodala po celém světě 9,2 milionu vozů, což představuje nárůst o 2 procenta oproti bezmála 9 milionům prodaných automobilů v roce 2004.
Společnost, která si stále drží pozici největšího světového výrobce automobilů, vykázala růst svých prodejů mimo území Spojených států. V Asii se prodeje firmy zvýšily o 20 procent a v Evropě společnost vykázala zvýšení o 1,3 procenta.
Akcie GM včera zavíraly na ceně 20,96 USD, v poobchodní fázi zpevnily o 0,52 % na 21,07 USD.