...čekat zveřejnění výsledků odkupu.
Nabídka odkupu, kterou schválila Rumunská národní komise pro cenné papíry, byla 1,37 RON za akcii, což odpovídalo transakční ceně, se kterou koupila Zentiva nadpoloviční podíl Sicomedu, (0,4797 USD/akci).
Na setkání společnosti s odbornou veřejností při oznámení akvizice Sicomedu zmínila Zentiva skutečnost, že je ve spojení s dalšími dvěma akcionáři, kteří by mohli svůj podíl prodat ve prospěch Zentivy. S využitím akcionářské struktury Sicomedu publikované na jeho webových stránkách lze typovat, jaký podíl bude mít Zentiva v Sicomedu po ukončení odkupu. Pokud QVT Fund, který nebyl s cenou spokojen a snažil/snaží se iniciovat valnou hromadu a ovlivnit prodej svých akcií, nezměnil svůj postoj, lze odhadovat, že Zentiva ovládla minimálně 70% společnosti, a pokud spekulujeme, že alespoň polovina drobných akcionářů odkupu také využila, může se podíl Zentivy v Sicomedu po vypořádání odkupu pohybovat mez 75 až 80%.
Ať již výsledek bude jakýkoliv, trh by měl vůči těmto informacím zůstat spíše neutrální, neboť schopnosti Zentivy prosazovat změny v Sicomedu by neměly být dramaticky ovlivněny ani jedním, ani druhým směrem, ale byly by potvrzením plánovaného vývoje. Z pohledu úvěrových zdrojů to znamená zatím mírně nižší čerpání úvěrových prostředků na akvizici.
(Zdroj:Zentiva, Sicomed, vlastní odhad)



Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
Kdo nezvládne tento kvíz za plný počet, ten si dost možná auto zničí. Kontrolky jsou totiž základem komunikace mezi autem a řidičem
