...Cadbury Schweppes Plc dnes reportovala 46% nárůst zisku za uplynulý rok, když se zbavila méně vynosných značek a rozšířila své operace nealkoholických nápojů a cukrovinek ve Spojených státech amerických.
Čistý zisk společnosti za poslední rok vzrostl na 765 mil. GBP/36,9 pence na akcii z 525 mil. GBP/25,7 pence na akcii za rok 2004.
Roční tržby společnosti se zvýšily o sedm procent na 6,51 mld. GBP.
Společnost Cadbury využívá prostředků získaných z loňského prodeje evropské divize na výrobu nealkoholických nápojů a značek jako Grandma´s Molasses k investicím do rychle rostoucích trhů se žvýkačkami a dietními limonádami.
Výrobce ovocných džusů Snapple se zabývá vývojem nápojů s nižším obsahem cukru jako ochuceným 7UP Plus s přídavkem vápníku, aby zmenšil mezeru mezi ním a většími konkurenty PepsiCo Inc. a Coca-Cola Co.
Společnost PepsiCo tento měsíc uvedla, že se objem prodejů firmy ve čtvrtém čtvrtletí zvýšil v Severní Americe o 13 procent na 2,6 mld. USD díky poptávce po balené vodě Gatorade a Aquafina a džusech Tropicana. Prodeje společnosti Coca-Cola vzrostly ve čtvrtém čtvrtletí v Severní Americe o 4 procenta díky poptávce po balené vodě Dasani, energetickým nápojům Powerade a džusech Minute Maid.