BP: Reklamní společnost JCDecaux zvýšila loni zisk o 25 %

15.03.2006 | , Böhm&Partner
INVESTICE


Druhá největší outdoorová reklamní společnost na světě,...

...JCDecaux SA, dnes oznámila, že se zisk společnosti za uplynulý rok zvýšil o 25 procent za podpory akvizic v Hong Kongu a zvýšených příjmů z reklamy v dopravních prostředcích.

V porovnání s předchozím rokem se zisk společnosti za rok 2005 zvýšil na 195,3 mil. EUR ze 156,3 mil. EUR.

Francouzská společnost se nyní zaměřuje na asijské trhy včetně Číny, když na domácím trhu čelí poklesu tržeb a stejné je to i u příjmů z billboardové reklamy v Evropě. Společnost tento týden získala svůj první kontrakt v Indii, na jehož základě bude nabízet reklamní plochy na autobusových zastávkách v New Delhi.

Zveřejněným ziskem společnost předčila očekávání analytiků z firem Ixis Securities a Goldman Sachs, kteří roční zisk společnosti v průměru odhadovali na 171 mil. EUR, resp. 182 mil. EUR.

Společnost minulý měsíc uvedla, že se její tržby ve čtvrtém čtvrtletí zvýšily o 12 procent na 517,6 mil. EUR díky vyšším příjmům z reklamy v dopravních prostředcích. Bez započtení akvizic a zahraničních směnných kurzů se tržby firmy zvýšily o 4,3 procenta.

Příjmy za celý rok vzrostly o 7,2 procenta na 1,75 mld. EUR a bez započtení akvizic a směnných kurzů se zvýšily o 4 procenta.

Autor článku

Klára Štěpánková  

Články ze sekce: INVESTICE