...plánování – viz. leden 2006, či komplikace technického rázu, které pak vedou ke ztátě podílu na trhu a tlakům na marže, Intel je už po 30let technolgickou a inovační špičkou, která jen těžce hledá konkurenci. Intel, nejlépe znáte díky mikročipům Pentium a Celeron, které jsou jako tzv. „chytré součástky“ nyní k nalezení v 80%! všech PC - computerů světa. Dalšími produkty jsou integrované obvody, telekomunikační komponenty, datové a síťové komunikační prvky pro spotřební elektroniku, automobily etc.
Jen v tomto roce pozná poprvé dalších 100mil.! lidí digitální svět, dalších 150mil.! lidí začne poprvé aktivně používat bezdrátové spojení. Za tímto progresem stojí mimo jiné inovační technologie společnosti INTEL.
V lednu přisel INTEL s novou serií 45nm čipů (1namometr = 10 − 9 m, nebo 1 miliardtina metru). Revoluční průlom, který nahrazuje dosavadní 65nm technologii. Tyto čipy prouštějí energii až 5x méně, než čipy současné.
Akcie od ledna 06’, kdy vedení „mírně“ snížilo odhad čistého profitu propadly akcie o cca 25 %. INTEL je proto nyní mnoha investory nenáviděn, což chytrý kontratián chápe jako signál k nákupu... Akcie INTC jsou volatilní, ale tento propad je extrémní a nabízí výbornou přáležitost ke zhodnocení s relativně nízkým rizikem.
Fundameltální ohodnocení je velmi atraktivní: P/E 15 vs. Sektor P/E 18, profit marže Intelu je 26%, vs. 7,7% sektor. Intel, jako jedna z mála tech. akcií vyplácí „decentní“ dividendu 2% p.a.
Na úrovní kolem $19.50 je solidní podpora, od které se akcie INTC už dříve odrazily (viz. graf – září 04’). Citigroup 6.3. zvýšila ohodnocení a doporučila akcie k nákupu, jejich cílová cena $26



Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
Kdo nezvládne tento kvíz za plný počet, ten si dost možná auto zničí. Kontrolky jsou totiž základem komunikace mezi autem a řidičem
