BP: Spotřebitelská důvěra v Německu na čtyřletém maximu

29.03.2006 | , Böhm&Partner
INVESTICE


Spotřebitelská důvěra v Německu vzrostla na svoji nejvyšší úroveň za více než čtyři roky naznačujíc, že výdaje domácností podpoří růst největší...

...evropské ekonomiky.

Index důvěry institutu GfK, založený na březnovém průzkumu 2000 lidí, jehož cílem je prognóza výdajů domácností na měsíc dopředu, vzrostl na 5,1, tedy na nejvyšší úroveň od prosince 2001, z výše zrevidovaných 5,0 v předchozím měsíci.

Podle zprávy převládá v domácnostech optimismus ve vztahu k výdajům v následujících měsících. Mezi společnosti, které počítají se zvýšenou poptávkou spotřebitelů, se řadí společnost Hugo Boss, která díky tomu pro tento rok zvýšila projekci zisku i tržeb.

Německo letos pořádá světový šampionát ve fotbale, který by také mohl povzbudit výdaje fanoušků. Přínos z této události očekává jak společnost Adidas-Salomon, tak i výrobce televizí, firma Loewe AG.

Autor článku

Petra Holcová  

Články ze sekce: INVESTICE