Dnes zveřejněné výsledky prodejů Zetoru opět příjemně překvapily. Zetor zvýšil o třetinu počet prodaných traktorů, když se mu daří především v Polsku. Tržby díky vyšším prodejům nových modelů s vyšší přidanou hodnotou vzrostly ještě výrazněji o 35%. Zetor nyní těží z konjuktury zemědělství v našem regionu po vstupu do EU, slaví ale také úspěch se strategií nabízení nejlepšího poměru cena/výkon uplatňovanou dříve Škodou Auto. Jeho nové modely jsou konkurenceschopné, přitom ale nepostrádají jednoduchost obsluhy a proti západní konkurenci nízkou cenu. Předpokládáme, že tyto výhody by mu měly zajisiti rychlý růst prodejů i na nových trzích ve východní Evropě a Asii. Plány managementu na letošní tržby lehce přes 4 mld. Kč považujeme ve světle výsledků za první čtvrtletí za opatrné.
mil. Kč 1q 2006 růst 2005 růst Prodeje v ks 1409 +29% 5751 +6% Tržby 882 +35% 3416 +15% Zdroj: Zetor



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
