...LG.Philips LCD Co. (LPL), dnes reportoval rekordní ztrátu za druhé čtvrtletí poté, co ceny obrazovek poklesly a poptávka po televizorech, která byla očekávána v souvislosti s Mistrovstvím světa ve fotbale, nesplnila původní očekávání.
Ztráta společnosti za druhé čtvrtletí činila 322 mld. wonů (340 mil. USD), ve srovnání se ziskem 41,1 mld. wonů za shodné období před rokem a ziskem 47,5 mld. wonů za první čtvrtletí.
Oznámená ztráta firmy byla horší, než očekávali analytici dotazovaní agenturou Reuters, kteří v průměru počítali se ztrátou 306,4 mld. wonů.
Společnost LG.Philips naposledy vykázala čtvrtletní ztrátu v prvním čtvrtletí loňského roku, kdy hospodařila se ztrátou 78,8 mld. wonů.
Tržby společnosti, které zahrnují i hospodaření zahraničních divizí, vzrostly o 0,3 procenta na 2,32 bilionu wonů z 2,03 bilionu wonů před rokem. Analytici tržby společnosti odhadovali na 2,3 bilionu wonů.
Analytici očekávají, že společnost, která je společným podnikem jihokorejské firmy LG Electronics Inc. a nizozemské firmy Philips NV, vykáže za letošní rok ztrátu 367,2 mld. wonů, oproti zisku 517 mld. wonů za rok 2005.
Akcie LPL včera na NYSE zavíraly na ceně 16,33 USD.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
