...Tesco Plc, dnes oznámil, že se prodeje společnosti během vánočních svátků zvýšily, když zákazníci kupovali jakostní zboží a společnost zvýšila počet svých obchodů.
Za šest týdnů končících 6. ledna se příjmy společnosti z britských obchodů otevřených déle než jeden rok zvýšily o 5,9 procenta, bez započtení prodeje pohonných látek. Analytici dotazovaní agenturou Bloomberg v průměru očekávali nárůst o 5,6 procenta.
Celkové prodeje společnosti bez započtení prodeje pohonných látek vzrostly o 9,9 procenta.
Společnost Tesco zvýšila svůj podíl na britském trhu prostřednictvím redukce cen a rychlejšího rozšíření své nabídky oproti konkurenčním firmám o služby jako je pojištění a další. Aby do svých obchodů přilákala i movitější zákazníky, rozšířila svoji nabídku produktů o jakostní vína a organické potraviny.
Mezinárodní operace firmy vykázaly nárůst prodejů o 15,8 procenta.