...Tesco Plc, dnes oznámil, že se prodeje společnosti během vánočních svátků zvýšily, když zákazníci kupovali jakostní zboží a společnost zvýšila počet svých obchodů. 
Za šest týdnů končících 6. ledna se příjmy společnosti z britských obchodů otevřených déle než jeden rok zvýšily o 5,9 procenta, bez započtení prodeje pohonných látek. Analytici dotazovaní agenturou Bloomberg v průměru očekávali nárůst o 5,6 procenta. 
Celkové prodeje společnosti bez započtení prodeje pohonných látek vzrostly o 9,9 procenta. 
Společnost Tesco zvýšila svůj podíl na britském trhu prostřednictvím redukce cen a rychlejšího rozšíření své nabídky oproti konkurenčním firmám o služby jako je pojištění a další. Aby do svých obchodů přilákala i movitější zákazníky, rozšířila svoji nabídku produktů o jakostní vína a organické potraviny. 
Mezinárodní operace firmy vykázaly nárůst prodejů o 15,8 procenta. 



				
								
						Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
					
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					