Burzovní komora Burzy cenných papírů Praha se již koncem května rozhodla změnit stávající strukturu burzovního regulovaného trhu. S účinností od 1. července dojde ke sloučení současného hlavního a vedlejšího trhu. Spojený hlavní a vedlejší trh ponese nadále název hlavní trh burzy.
Důvodem je eurosměrnice
Tímto krokem pražská burza reaguje především na očekávanou tzv. velkou novelu zákona o podnikání na kapitálovém trhu, do které bude zapracována Směrnice 2004/39/ EC Evropského Parlamentu a Rady (MiFID), která bude mít za následek vznik dvou burzovních trhů - regulovaného a oficiálního.
První červencový den tak budou společnosti obchodované na vedlejším trhu převedeny na trh hlavní. Změna struktury trhu se nedotkne oficiálního volného trhu, který bude zachován ve stávající podobě. To však není jediná změna. V souvislosti s rozhodnutím o sloučení trhů byla burzovní komorou schválena novela Burzovních pravidel, která se dotkne především podmínek přijetí cenného papíru k obchodu na hlavním trhu burzy, poplatkového řádu a sazebníku burzovních poplatků na rok 2007.



 
				 
								











 Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					 Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					 Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					 Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					 Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
						Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
					