Při pátečním obchodování pražská burza spíše vyrovnávala předchozí výkyvy a vyčkávala co bude dál na ostatních vyspělejších trzích v západní Evropě. Ta zase hledí na zámořské trhy v USA. Tam se množí turbulence díky hypotečním problémům a kdo může tak odhaduje zda a hlavně jak silně tento problém zasáhne ostatní odvětví a na jak dlouho.
Jediným problémem zůstává nastavení úrokových sazeb. Ty jsou nástrojem pro upravování růstu ekonomiky i inflace. Pokud tedy v USA „uhnuli“ s nastavením úrokových sazeb, problém nevyřešili ale vyřešili důsledek problému. Takže musíme počítat s případnými oscilacemi trhu. Je pravděpodobné, že po kroku snížení sazeb v USA, a ponechávání či snižování sazeb v EU a potažmo i v ČR si všechny centrální banky, potažmo státy uvědomují problém a budou ho řešit. Tzn. je velmi pravděpodobné, že případné poklesy mohou být pouze v rozmezí, kam ho pustí upravení nástrojů na řízení finančního trhu a „nasypávání“ finančních prostředků, které brzdí irelevantní poklesy. Na druhou stranu nemůžeme čekat výrazné růsty do vyřešení tohoto „ježka v kleci“, se kterým nelze hnout. Můžeme tedy pravděpodobně očekávat oscilace v podobě buď rychlejších výkyvů v případě stádového chování na základě nějaké informace či vyjádření a oscilace u současných cen, v případě „klidu“.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
