...BMW, plánuje ve střednědlouhém období zvýšit své prodeje ve Spojených státech amerických na 400 000 vozů ročně ze stávajících 336 000.
V rozhovoru pro časopis German Auto Motor und Sport to uvedl šéf prodeje a marketingu této automobilky Stefan Krause. Jak dodal, v tuto chvíli zůstává největším trhem společnosti Evropa se zhruba 60 procenty tržního podílu, následována Severní Amerikou s 24 procenty a Asií s 11 procenty.
Pokud jde o jednotlivé země, zde již Spojené státy americké předhonily Německo, a staly se tak již před několika lety největším trhem firmy.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
