...výdaje 140 mil. USD; výhled provozních výdajů byl zvýšen z 38 na 45 mil. USD). Na Ukrajině CME čeká v letech 2008-13 růst reklamních výdajů v TV v průměru o 22 % ročně, přičemž její tržby by měly v průměru růst o 39 % ročně (ze 125 mil. USD v r. 2008 na 650 mil. USD v r. 2013). Důvodem vyššího růstu tržeb vůči reklamnímu trhu má dle CME být již dříve oznámená restrukturalizace, spuštění nových TV kanálů a postupné získání pozice lídra na ukrajinském trhu, což také povede k vyšším investicím během následujících let. Stanovené cíle pro Ukrajinu se nyní zdají být relativně ambiciózní vzhledem k faktu, že se jedná o velmi konkurenční trh.



Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
