...růstu příjmů z reklamy, ale ne jejich pokles. Potíže mohou nastat jen na Ukrajině a v Bulharsku. Současná finanční krize by na reklamní trh ve SVE měla mít nižší vliv než v západní Evropě a USA, jelikož ve SVE se inzeruje převážně zboží základní spotřeby (u CME 60-80 % tržeb), kdežto v západní Evropě je to spíše luxusnější zboží.



Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
