...zpomalení na trhu ojetých vozidel). Očekáváme, že tržby poklesly na 314 mil. EUR (-10 % r/r), protože růst průměrné ceny za auto (+4 % r/r) částečně kompenzoval pokles počtu prodaných vozů. Hrubý zisk by měl klesnout jen o 3 % r/r na 59 mil. EUR, pozitivně by se měl projevil nárůst hrubé marže na 18,9 % (+1,5 p.b. r/r díky většímu zastoupení finančních služeb a prodeje ostatních produktů). Společnost by měla vykázat provozní ztrátu 10 mil. EUR (oproti loňskému zisku 9 mil. EUR), zejména kvůli vyšším personálním a ostatním provozním nákladům. Aktuálně prováděná úsporná opatření mají za následek pokles nákladů, což by se mělo plně projevit v příštích čtvrtletích. Finanční úroveň přinese nižší náklady, což je způsobeno realizací kurzových zisků i přes vyšší úrokové náklady (+65 % r/r). Celkově odhadujeme čistou ztrátu na 11 mil. EUR (z toho 3,4 mil. EUR v 3Q08), loni to byl zisk 4 mil. EUR. Nedomníváme se, že by výsledky měly mít významný dopad na obchodování, ale kvůli velmi nízké likviditě akcií tomu tak může být. Spolu s výsledky by měly být zveřejněny i nové cíle provozních ukazatelů. kons. IFRS, mil. EUR odhad AFT r/r 9M07 Tržby 313,5 -10% 350,2 Hrubý zisk 59,3 -3% 61,2 Marže hrubého zisku 18,9% 1,5 p.b. 17,5% EBITDA -6,0 n.a. 12,0 EBITDA marže -1,9% n.a. 3,4% EBIT -10,0 n.a. 9,3 Čistý zisk -11,2 n.a. 4,3 Zisk na akcii (EUR) -0,17 n.a. 0,06 Zdroj: AAA Auto, ATLANTIK FT