... prognózovala firma zisk na úrovni 310 miliárd (3,25 miliardy USD). Tržby by sa mali pohybovať na hranici 8,5 bilióna JPY, pričom pôvodný odhad bol 9,2 bilióna JPY. Panasonic tak nasledovala obdobné zníženie prognózy u konkurencie (predovšetkým u Sony). Dôvodom horšieho hospodárskeho výsledku by mali byť výrazné zhoršenie ekonomického prostredia, pokles spotrebiteľských výdajov a znižovanie predajných cien výrobkov.



Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
