...barel, od té doby cena klesá.
V první polovině roku jsme byli ještě optimisti a očekávali brzký konec krize na finančních trzích, především kreditních a akciových. Spekulovalo se o recesi v USA, prozatím se ale nekonala. Ostatní ekonomiky jako ta britská, německá, či celá eurozóna, stále rostly, stejně tak rozvojové země vykazovaly solidní čísla, poptávka po komoditách byla vysoká. Kreditní krize zdaleka ještě nebyla tak vyhrocená a investoři stále vyhledávali bezpečné přístavy, mimo jiné na komoditním trhu. Investice do komodit a především pak do ropy podporovaly i zprávy ohledně poklesu celosvětové produkce ropy v roce 2007, což se tak stalo poprvé po pěti letech.
Dále pak média zaplavovaly zprávy ohledně sice očekávaného poklesu spotřeby v roce 2009, ovšem také o dalším poklesu světové produkce. V reakci na tyto zprávy a situaci na trhu přehodnocovali i analytici největších bank své odhady ceny. Například Adam Sieminski z Deutsche Bank viděl velké riziko růstu ceny ropy až ke 200 dolarům za barel, stejně tak americká Goldman Sachs. Většinou analytici zrevidovali své odhady při ceně 130 USD za barel na průměrnou cenu v druhé polovině roku 2008 na 110-150 USD za barel.



Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
