...reklamu (důvodem je zejména nejistota ohledně vývoje ekonomiky). Nejproblematičtějším trhem bude Ukrajina, kterou čeká silný pokles HDP. Letos by tržby měla poznamenat vyšší sezónnost (opatrnější 1Q může vést k přesunu výdajů do dalších čtvrtletí). Navíc srovnávací základna z roku 2008 bude vysoká. CME dále potvrdila výhled růstu EBITDA na letošní rok v místních měnách (tedy bez vlivu vývoje USD). Ve snaze omezit dopad poklesu reklamních výdajů snižuje CME provozní náklady (personální i programové). Společnost se chce také zaměřit na svou likviditu, a proto snížila výhled kapitálových výdajů na 60-80 mil. USD z předchozích 110 mil. USD.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
