...které byly splatné v letošním roce. V listopadu 2008 Orco řeklo, že dluh splatný v r. 2009 představuje 208 mil. EUR (14 % celkového dluhu), z čehož 188 mil. EUR musí být refinancováno. Pan Ott dále řekl, že je optimistický ohledně refinancování zbývajícího dluhu splatného letos. Poptávka po bytech prý zůstává stále silná (to není v souladu s obecným trendem poklesu poptávky). J.F. Ott zopakoval cíl prodeje aktiv v hodnotě 200 mil. EUR s tím, že Orco rozhodně nebude prodávat za každou cenu, jelikož má i jiné možnosti, jak tuto částku nahradit (pravděpodobně omezení kapitálových výdajů). Částečné refinancování dluhu považujeme za příznivou zprávu, která pomůže Orku lépe se vypořádat s otázkou likvidity. V rozhovoru pro deník MF Dnes pan Ott popřel spekulace o tom, že by firma dostala nabídku na převzetí od švýcarského fondu Cogef. Do budoucna Orco neuvažuje o vstupu strategického investora do společnosti. Firma se chce nyní soustředit především na projekty v Praze, Berlíně, Bratislavě, Varšavě, Budapešti a Chorvatsku. Na druhou stranu chystá omezení projektů v Rusku a v Čechách, mimo Prahu.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
