Šéf TV Nova o reklamním trhu a strategii CME

19.03.2009 | , Atlantik FT
INVESTICE


perex-img Zdroj: Finance.cz

Generální ředitel TV Nova komentoval v deníku MF Dnes letošní výhled reklamního trhu a současnou strategii CME. V roce 2009 by reklamní trh...

...měl klesnout v řádu několika procent, přičemž na Ukrajině se bude jednat o výrazný propad trhu (v řádu desítek procent). CME provádí úsporná opatření s cílem snížit náklady o 10-20 % v reakci na očekávaný pokles tržeb. Kapitálové investice budou sníženy na minimum. Letos byly načerpány některé sjednané úvěrové linky kvůli zlepšení likvidity, i když to CME zatím nepotřebuje (preventivní opatření před případnou neochotou bank půjčovat v budoucnu). Spuštění české verze MTV (původně 1Q09) se prozatím odkládá do doby oživení trhu. Většina informací (kromě MTV) je trhu již známa, zpráva je neutrální.

Autor článku

Patrick Vyroubal