... je spôsobené predovšetkým „šrotovným“. Napríklad v Nemecku po zavedení príspevku vo výške 2500 EUR vzrástli predaje medzimesačne o 40 percent. Naopak v krajinách, kde táto vládna dotácie nebola zavedená, pokračoval výrazný pokles predajov. Spomedzi výrobcov si najhoršie viedli nemeckí výrobcovia luxusných značiek. BMW zaznamenalo 21 percentný medziročný pokles a Daimler predal o 16 percent menej Mercedesov. Naopak darilo sa výrobcom malých vozidiel. Fiat zvýšil predaje o 14 percent a Škoda pomohla koncernu Volkswagen rastom o 11 percent.



Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
