Mimo možnosti stát se spolutvůrcem obsahu sekce máte navíc (po vyplnění patřičných údajů) možnost získat naše firemní tričko.
Nyní anketa dozná určitých změn. Především se zpravidelní. Od příštího měsíce můžete vždy 10. dne svyplňovat anketu novou. Budete tak mít možnost s námi spolupracovat pravidelně každý měsíc. A samozřejmě zas a znova vyhrávat!
Na stránce sekce kapitálový trh jsme se Vás v poslední anketě ptali, jestli Vám vyhovuje počet komentářů v sekci. Na anketu odpovědělo skoro 100 čtenářů, přičemž 55% z nich si myslí, že počet komentářů je dostatečný, 6% že je komentářů zbytečně moc a zbylích 39% se domnívá, že počet komentářů by se měl zvýšit.
Z toho lze usuzovat, že většina je s naší prací spokojena, ale vždycky je co zlepšovat. Budeme se o to s Vaší pomocí i nadále snažit. S dotazem, radou či připomínkou se na nás také můžete obrátit prostřednictvím mailu zde



 
				 
								











 Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					 Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					 Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					 Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					 Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
						Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
					