Index šesti základních kovů LMEX obchodovaných na London Metal Exchange ztrácí dech. Zatímco od listopadu do března si připsal 165 bodů, za poslední dva měsíce o 45 bodů klesl, a to na 1 085. Série pesimistických zpráv ze strany velkých těžebních společností a "medvědí" prohlášení Alana Greenspana, guvernéra americké centrální banky Federal Reserve vedly analytiky k přehodnocení optimistických výhledů pro tento sektor trhu. Vývoj cen neželezných kovů je přitom považován za barometr světové ekonomiky. Hlavní nadnárodní těžařské koncerny, jako například Codelco, BHP Billiton, Rio Tinto a Phelps Dodge mají stále dostatek nevyužitých těžebních kapacit. O tom svědčí i poslední vývoj zásob. Dodavatelé bez problémů pokrývají stávající poptávku. Zásoby kovů s postupujícím oživení a vzestupem poptávky neklesají a u některých kovů dokonce dále rostou.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
