...Unipetrol vyrovnal z důsledky oslabení ekonomiky. Toho by chtěl Unipetrol dosáhnout v těchto oblastech: 1) úspora fixních nákladů – pokles nákladů na údržbu, zmrazení mezd, škrty v marketingu, propagaci atd., 2) úspora variabilních nákladů – nové sjednávání smluv, elektronický nákup zboží a služeb, 3) Optimalizace hotovosti- a) pokles investičních výdajů o 30%, na 2,9 mld. Kč, b) lepší platební podmínky a nižší objem zásob. Tyto kroky pro nás nejsou překvapivé a dávají smysl. Přesunutí investičních výdajů do silnějších let je také logické, navíc se nepřesouvají žádné zásadní investiční akce, které by jakkoliv ohrožovaly výrobu. Celkové úspory by tak letos měly dosáhnout 2 mld. Kč (11 Kč/akcii). Mezi zvažované kroky patři i optimalizace aktiv, zatím je jasná jen divestice CELIO (odpadové hospodářství).



Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
