...zůstávají stále opatrní. V roce 2010 by mělo nastat zotavení a v roce 2011 by se reklamní trh měl vrátit na úroveň roku 2008. Myslíme si, že návrat na úroveň roku 2008 by mohl nastat jen při variantě rychlého zotavení ekonomiky, což se nám zdá jako méně reálný scénář. Tržní podíl CME na klíčových trzích se letos zvýšil o 5 p.b. Mezi cíle pro 2H09 patří udržet vůdčí pozici na klíčových trzích při minimálních nákladech, zvýšit sledovanost na Ukrajině a v Bulharsku, zvýšit tržní podíl na všech trzích, prozkoumat možnosti refinancování dluhu a hledat možnosti pro financování bulharské divize. V delším časovém horizontu chce CME dosáhnout kladné EBITDA na Ukrajině (r. 2012) a v Bulharsku (r. 2013), což považujeme za optimistický názor. Pokud jde o Ukrajinu, tak v případě, že se tam v příštím roce nezlepší ekonomické podmínky, pak je pravděpodobné, že bude využita opce na prodej 51% podílu. Celoroční výhled hospodaření bude poskytnut při investorském dni (15. až 16. října).