...podílu bioložky v naftě na 6 %. Původní vládní návrh přitom počítal se zvýšením z 3,5 na 4,5%, respektive ze 4,5 na 6,3 %. Podoba zákona, která by požadovala nižší podíly bioložek, by byla pro Unipetrol výhodnější, či alespoň méně špatná. Tyto složky jsou totiž dražší než motorová paliva a zvyšovaly by tak náklady na motorová paliva. Ovšem v tvrdě konkurenčním prostředí maloobchodu by se tento nárůst nepromítl do cen motorových paliv, což by znamenalo, že by náklady nesli samotní prodejci. Navíc prostředí rafinérského businessu je nyní v dobách ekonomického poklesu pod tlakem a rafinérské marže jsou tak velice nízké (pouze kolem 1 USD/barel). V tomto prostředí tak každé zvýšení podílu bioložek bude mít negativní dopad na část provozu Unipetrolu, která je v krizi nejvíce pod tlakem (tedy rafinérie).



Electra dorazila do Česka a tentokrát to není ta Baťova. Hlavní roli hrají elektromobily
Svatý grál ctitelů supersportů: Lamborghini Miura slaví 60 let
Dobrá zpráva pro důchodce. Od příštího roku mohou jezdit bez papíru
Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
