...měně), což bude kompenzováno pozitivním vlivem vývoje měnových kurzů a akvizicí Media Pro Entertainment. Ukrajinské operace, které byly prodány, budou reportovány jen v rámci nepokračujících operací (-9 mil. USD). Podle CME byl reklamní trh v 1Q 2010 stále slabý, ale ve 2Q lze pozorovat náznaky zlepšení. Cena reklamy by měla začít růst ve 2. pololetí r. 2010. Společnost by měla přinést detailnější informace k bulharské akvizici (výhled hospodaření), ale pravděpodobně neuveřejní celoroční výhled hospodaření pro všechny země. Očekáváme, že v 1Q 2010 se tržby zvýšily o 7% r/r na 150 mil. USD a byly pozitivně ovlivněny příspěvkem Media Pro Entertainment (12 mil. USD). Tržby v segmentu TV vysílání a internetu by měly vykázat pokles o 2% r/r na 139 mil. USD. U EBITDA očekáváme růst o 4% r/r na 16 mil. USD, který je dán přesunem ukrajinských operací (-9 mil. USD) do nepokračujících operací a kladným příspěvkem Media Pro Entertainment (1 mil. USD). Na provozní úrovni čekáme ztrátu 2 mil. USD (-85 mil. USD v 1Q09). Na finanční úrovni predikujeme náklady ve výši 7 mil. USD (výnosy 25 mil. USD v 1Q09), když růst úrokových nákladů by měly být z velké části kompenzován kurzovými zisky. Dle našeho odhadu by čistá ztráta měla dosáhnout 15 mil. USD (-44 mil. USD v 1Q09) či 0,2 USD/akcie. kons. US GAAP (mil. USD) 1Q10e r/r 1Q09 Tržby 150,4 7% 141,2 EBITDA 16,1 4% 15,5 EBITDA marže 10,7% -0,3 p.b. 11,0% EBIT -2,1 -97% -84,5 Finanční výsledek -7,3 n.a. 24,8 Čistá ztráta -15,0 -66% -44,4 Ztráta na akcii (USD)* -0,2 -78% -1,0 Zdroj: CME, ATLANTIK FT; *na základě rozdílného počtu akcií