...provozních nákladů. Tržby vzrostly o 5% r/r na 144 mil. USD a byly nižší než naše i tržní projekce (150 mil. USD). Důvodem oproti našemu očekávání jsou zejména nižší tržby z akvizice Media Pro (rozdíl 5 mil. USD), tržby v segmentu TV vysílání a internetu byly téměř v souladu (137 mil. USD vs. oček. 139 mil. USD). Na růstu tržeb se příznivě projevil vývoj měnových kurzů (+6 až 13% r/r), akvizice Media Pro (tržby 6 mil. USD), což více než kompenzovalo pokles tržeb v lokální měně (pokračující slabost reklamního trhu). Celkové provozní náklady se zvýšily o 32% na 143 mil. USD a byly vyšší než náš odhad 134 mil. USD (trh: 132 mil. USD). EBITDA dosáhla pouze 1 mil. USD a výrazně zaostala za naším i tržním očekáváním (16 mil. USD resp. 18 mil. USD). Příčinou jsou nižší tržby a zejména vyšší provozní náklady. Provozní ztráta (-19 mil. USD) byla vyšší než naše i tržní očekávání (rozdíl vznikl již na úrovni EBITDA). Finanční náklady byly vyšší než naše očekávání vlivem nižších než očekávaných kurzových zisků (vliv vnitropodnikových půjček). Ztráta z nepokračujících operací (Ukrajina) činila 4 mil. USD (oček. -9 mil. USD). Čistá ztráta (-42 mil. USD) byla vyšší než naše i tržní očekávání (-15 mil. USD resp. -19 mil. USD) následkem nižší EBITDA a vyšších finančních nákladů. Na konferenčním hovoru (15:00 hod.) by společnost měla oznámit detailní informace k bulharské akvizici (výhled). Nečekáme, že bude zveřejněn celoroční výhled hospodaření pro všechny země (obtížná viditelnost). CME zopakovala, že ve 2. pol. r. 2010 očekává jednociferný růst reklamního trhu. US GAAP, kons. (mil. USD) 1Q10 r/r 1Q09 eAFT eTrh Tržby 143,6 5% 136,3 150,4 150,2 EBITDA 0,8 -97% 27,7 16,1 18,4 EBITDA marže 0,6% -10,4 p.b. 11,0% 10,7% - Provozní výsledek -19,1 -73% -71,3 -2,1 -3,1 Finanční výsledek -25,2 n.a. 22,6 -7,3 - Čistá ztráta -42,3 -5% -44,4 -15,0 -19,1 Zdroj: CME, Reuters, ATLANTIK FT