...srovnání maloobchodní prodej vzrostl o 5,0% a následoval 0,7% pokles za listopad. Růst ovlivnil vývoj v motoristickém segmentu a vyšší počet pracovních dní. Většinový konsenzus čekal meziroční růst o 2,5%. Za prvních jedenáct měsíců roku maloobchodní prodej meziročně rostl o 1,2%.
V samotném maloobchodu sezónně očištěné tržby meziročně rostly o 0,2%. Z toho prodej potravin o 1,4%, výrobků pro kulturu a rekreaci o 5,3%, PC a telekomunikačních zařízení o 6,8%, textilu a obuvi o 8,7%. Internetový prodej vyskočil o 24% a zaznamenal nejvyšší růst za 26 měsíců. Zpomalil prodej PHM o 4,9%, sortimentu mimo potravin o 4,3%, smíšený prodej o 3,8% a prodej potřeb pro domácnost o 1,6%.
Po očištění a sezónní vlivy, kalendářní a pracovní dny tržby v maloobchodu včetně prodeje a oprav motorových vozidel zpomalily o 0,3% a meziročně rostly o 3,4%. Sezónně očištěné tržby za prodej a opravy motorových vozidel rostly o 0,2% a meziročně vyskočily o 12,0%. Sezónně očištěné maloobchodní tržby včetně prodeje PHM v listopadu klesly o 0,5% a meziročně jen mírně rostly o 0,2%.