...(165 mil. USD) a minimálně se dotáhnout na tržní podíl svého rivala Nike. CEO firmy Hainer se vyjádřil, že firma chce dosáhnout vedoucího postavení v UK nejpozději do roku 2015 a LOH v Londýně by pro to měly být jasným pilířem. Nyní Nike drží 18% podíl v segmentu sportovního zboží v UK s objemem 4,3 mld. GBP, zatímco Adidas na druhém místě má 15%. Adidas si představuje, že bude vítat světové atlety v oblečení od známé designérky Stella McCartney a také přistoupí k oficiálnímu postavení jako hlavní promotér LOH 2012 v Londýně a reklamnímu prodeji v UK, které nebudou nést známé logo firmy. Jako oficiální partner sportovního oblečení, poskytne své produkty atletům v Olympijské vesnici a pro dobrovolníky. Již zakladatel firmy Adi Dassler se zabýval na OH v roce 1928 dodávkami obuvi pro běžce, nová kolekce pro Londýn 2012 se již dobře prodává v turistických obchodech. Společnost také v současné době vyjednává práva na prodej zboží v roce 2012 na dalších evropských trzích, tj. ve Francii a Německu. Prodeje ve Francii mají začít na začátku příštího roku. CEO firmy řekl, že náklady na nákup licenčních práv a marketing mohou dosáhnout cca 100 mil. GBP, tedy přibližně stejné číslo jako projektované zvýšení prodejů v UK. Po OH v Pekingu společnost nechala přebytek produktů prodávat za diskonty, nyní se rovněž soustředí na objem výroby, který by co nejvíce odpovídal poptávce. Adidas nyní se může těšit z určitého boomu v poptávce po svých výrobcích, počínaje basketbalovými míči až k fotbalovým botám. Navíc firma již dříve v tomto měsíci podruhé zvýšila cíle prodejů pro t.r. Předpoklad prodejů v Japonsku se třeba uzpůsobit současné situaci, kdy se odhaduje jejich pokles o 15 -25% jako důsledek uzavření některých obchodů následkem zemětřesení a tsunami. Zdroj: Reuters