...zaznamenaly obchody v sortimentu smíšené zboží, motorová vozidla, domácí potřeby a drogérie. Nižší tržby sortiment oděvy a oblečení, potraviny a nápoje, pohonné hmoty a nespecializované prodejny. V meziročním srovnání maloobchodní prodej Japonska vzrostl o 1,1%, poprvé od února.
Výsledek předčil negativní očekávání, většina ekonomů předpokládala meziroční pokles o 0,5%. Tržby velkoobchodníků v meziročním srovnání zrychlily růst z 2,3% na 3,5%. V meziměsíčním srovnání dokonce vyskočily o 9,9%. Tržby obchodních domů se oproti květnu zvýšily o 0,2% a vykázaly čtvrtý po sobě jdoucí měsíc růstu. V meziročním srovnání tržby obchodních domů vzrostly o 0,5%, po očištění od sezónních vlivů nicméně o 0,5% poklesly. V druhém čtvrtletí maloobchodní prodej Japonska meziročně zpomalil o 1,7%.