Investoři zatím více preferují konzervativnější ČSOB Světový Click+ 5, s dobou trvání 4 roky a 4 měsíce při minimálním zajištěném výnosu 8 procent. Maximální výnos ovšem může během tohoto období dosáhnout až 22,8 procenta. Za 5 týdnů zvýhodněného upisovacího období zatím tento fond shromáždil téměř 260 milionů korun. Fond ČSOB Světový Click+ 5 se zaměřuje na investice do vysoce bonitních dluhopisů a doplňkově také do termínovaných vkladů. Výnosy dluhopisů jsou směněny za záruku minimálního výnosu a určitého zisku z nárůstu hodnoty světových akcií.
Pro poněkud odvážnější investory je určen fond ČSOB Světového růstu 1, jehož celkový výnos se bude odvíjet od vývoje kurzů na kapitálových trzích během pětiletého investičního období. Maximum fondu není vůbec omezeno. I tento zajištěný fond garantuje ke dni splatnosti nejméně stoprocentní návratnost vložené investice. "Investoři zatím dávají přednost jistotě vyššího minimálního výnosu před možností neomezeného maxima," uvedl Jan Barta z ČSOB Asset Managementu. "Ovšem díky současné nabídce dvou investičních strategií mohou pod zajištěním zhodnocovat své peníze i odvážnější zájemci," dodal Barta. Ještě do konce roku se investorům představí nový zajištěný fond ČSOB, který bude jako vůbec první veden v amerických dolarech.
Stejně jako v případě předchozích zajištěných fondů je samozřejmě možné z obou fondu kdykoliv vystoupit, příslib garance se ovšem vztahuje až na konec trvání fondů. Do ČSOB zajištěných fondů je možné stále vstupovat již s poměrně nízkou investiční částkou 10 tisíc korun.
Zdroj: Tisková zpráva ČSOB



Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
Kdo nezvládne tento kvíz za plný počet, ten si dost možná auto zničí. Kontrolky jsou totiž základem komunikace mezi autem a řidičem
