...(tržby: 59 mil. USD, provozní ztráta 8 mil. USD). Hotovostní pozice dosahovala na konci března 26,1 mil. USD, výrazně méně, než na konci roku (45,7 mil. USD), což je důsledek nákladů na předchozí akvizice, vyšších nákladů na právní a poradenské služby a výrazně nižších tržeb oproti předchozím očekáváním. Management dále oznámil, že dokončil privátní úpis 7 mil. kusů akcií při ceně 4,17 USD za akcii do rukou institucionálních investorů, kteří také získali warranty na 5,25 mil. akcií s cenou realizace 5 USD. Výhled na úrovni tržeb pro tento rok byl snížen z původních 320 – 330 mil. USD na přibližně 250 mil. USD. Pozitivní cash-flow by společnost měla generovat nejpozději ve čtvrtém čtvrtletí tohoto roku.
Výrazné negativní cash-flow v prvním kvartále a opětovné navýšení kapitálu jsou pro společnost negativní. Na druhou stranu, jak objem navýšení kapitálu, tak výhled na tento rok jsou podle našeho názoru v mezích toho, co trh očekával a čemu odpovídal propad akcií po oznámení předběžných čísel začátkem května. Další negativní zprávou je pro nás cena nově emitovaných akcií (4,17 USD), která je blízko historických minim a také realizační cena warantů, která může krátkodobě limitovat případný růst akcií. Dále se prodlužuje a výrazně prodražuje přechodné období, během kterého se společnost snaží integrovat předchozí akvizice a již nyní KITD říká, že některé neklíčové, nízkomaržové oblasti chce prodat. Alespoň mírně pozitivní je snaha o posílení kontrolních mechanizmů firmy (nový šéf interního auditu) a splnění kovenantů na dluh (75 % hotovosti u amerických bank), který společnost dříve porušovala. Růstový potenciál akcií vidíme minimálně v následujících měsících jako omezený, na druhou stranu velká část negativních zpráv je již v cenách reflektována a očekáváme tak spíše vysokou volatilitu s riziky na obě strany.



Svatý grál ctitelů supersportů: Lamborghini Miura slaví 60 let
Dobrá zpráva pro důchodce. Od příštího roku mohou jezdit bez papíru
Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
