Hlavní měnový pár zastavil své růstové tažení těsně pod hranicí 76,4 %, kdy na krátkou chvíli dokonce překonal magickou hranici 1,30, aby nyní korigoval zpět k 1,2925. Technickou otázkou zůstává, zda pondělní zhoupnutí dolů a úterní růst, již lze označit za menší sekvenci zig-zagu (a,b,c), a nebo se teprve nyní pohybujeme v delší korektivní fázi (b) a čeká nás ještě dokončovací (c) s novým vrcholem – nejlépe pak stále kolem naznačené hranice 76,4 %.
	
	Tuto druhou variantu bychom nyní preferovali z pohledu sentiment indexů, kdy výrazně větší část obchodníků se v posledních dnech přelila na short stranu, tudíž další pokles by nemusel být tak jednoduchý.  Tento preferovaný scénář by byl vyloučen v případě poklesu pod naznačené pásmo předchozí vlny (a).
	Josef Kvarda, Analytik
	HighSky Brokers



 
				 
								











 Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					 Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					 Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					 Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					 Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
						Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
					