Od posledně zmíněné rezistentní linie a po dokončení čtvrté korektivní fáze, nám hlavní měnový pár dle preferovaného scénáře padl do další klesající vlny, který znamenal i návrat do klesajícího trendového kanálu. Jelikož si však akorát před několika minutami cena našla nové týdenní dno a to opět v téměř knižní pětifázi, byli bychom nyní ostražití v tom, zda nás nečeká do příštího týdne větší korekce, ať již v podobě dvojitého zig-zagu, či nějaké trojúhelníkové formace. I přes pokles ceny se opět zvedá poměr short-sell obchodníků v retailovém segmentu trhu, a to zřejmě díky horšímu než očekávanému HDP eurozóny.

Nicméně právě díky těmto zvýšeným sázkám proti euru by pokles nemusel být z technického pohledu tak rychlý, alespoň z pohledu vývoje na příští týden. Rozhodnout o krátkodobém vývoji může jak dnešní nejnižší cena – při jejím dalším prolomení je možné očekávat další rozložení poslední vlny (V) a tedy nižší úrovně, tak naznačená první rezistentní linie – tedy pásmo nad 1,339, kdyby byl již znovu opuštěn současný krátkodobý sestupný kanál, pak bychom ale očekávali korekci hlubší.
Josef Kvarda, HighSky Brokers, a.s.



Brzdná dráha se v mrazu dramaticky prodlužuje, ukazují testy. Řidiči to podceňují
Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
